Få 25% på alle solbriller

Første dag fra bloggerweekenden i AA

Indlægget indeholder reklame

Jeg rejser til London i aften, men inden vil jeg vise jer min helt fantastiske weekend i Aalborg, som jeg havde sammen med fem andre søde blogger-damer.

Kamilla som stod for weekenden og de forskellige events rundt i byen, Lou, Trine, Nadia og Nanna, var jeg så heldig at nyde weekenden sammen med.

Lou og jeg ankom sammen til byen, hvor vi blev inkvarteret på First Hotel… lige ned til havnefronten. Et hyggeligt og lækkert hotel, med en super morgenbuffet – en ret vigtig detalje for mig. Faktisk stiller jeg ikke de store krav ifht bolig, når jeg er ude… bare morgenmaden er i top og det var den her!

Efter vi fik smidt vores ting på værelset, gik vi langs havnefronten og op til Kunsten, som jeg efterhånden har skrevet om et par gange. Her fik vi set det smukke springvand blive tændt, hvilket er et kæmpe hit for familier, da ungerne når vejret tillader det, kan hoppe rundt i de forskellige cirkler. Vi fik også beundret alle de fine udstillinger, som I kan se mere af her og her. Inden vi gik videre fik vi lidt lækkert tapas og et glas bobler i caféen…. rigtigt lækkert og en meget fin cafe.

KUNSTEN

snapseed

CAFE ULLA TERKELSEN LONDON

Resten af eftermiddagen stor-nød vi på Ulla T, hvor vi blev forkælet med det lækreste mad. Her kan jeg endnu en gang anbefale deres falafelsalat, og så har de bare byens bedste fritter! Og se lige de drinks… de SMAGTE af mange flere. På Ulla går de meget op i at kræse om alt hvad de serverer, og det er altid pyntet på fineste vis. Deres drinks er blevet smagt til af de kompetente bartendere, som gerne bruger flere aftener på at eksperimentere og smage til, indtil den helt rigtige smag er der. Caféen er fyldt med glade stamgæster, og har man først besøgt stedet én gang, kommer folk gerne tilbage… og rigtigt mange bliver en del af huset.

Efter Ulla tog vi tilbage til hotellet, hvor vi fik en godnat G&T.

Lørdag var mindst lige så lækker og fyldt med hyggelige og festlige oplevelser. Så hold øje… det vil jeg nemlig snart vise jer mere om 😜